Dag 2, slutförd!

Det har varit en lång dag idag och massvis med information att försöka nöta in. HA!
Inte så lyckat.. Men det löser sig nog.
Dagen började med en välkomstceremoni i Kalmarsalen, det var skoj!
Efter det var det mässa på Corehouse, mycket man fick med sig hem idag också :P
Tillsist var det massor med information och vid halv 5 var dagen i skolan över! Puh..
Jag vandrade mig in mot stan och mötte upp Lollo och äntligen har jag köpt en ny navelpiercing, MED hängsmycke! Åh, vad jag har saknat det haha :P
Köpte även 2 klänningar på älskade Gina, kom på nu att den ena klänningen har jag inte ens testat.. det kanske vore bra om jag gör det.
Skulle även behöva städa mitt rum för det ser förjävligt ut. Fullt med kläder överallt, jag tycker inte om att ha det så! Usch vad dåligt jag mår av det. Måste ta tag i det när jag har tid och när jag orkar.
Nu ska jag bädda ner mig i sängen. Ska bli riktigt gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0