Dag 3, klassfest!

Dagen i skolan blev inte så lång, riktigt skönt faktiskt!
Massor med information givetvis men det får man ta.
När jag kom hem låg det ett efterlängtat paket till mig i brevlådan.
Det är ju den 2:a September idag, dagen jag har längtat efter ett tag nu!
Paketet innehöll Takidas nya CD "The Darker Instinct", som jag förövrigt lyssnar på nu. Låter riktigt jäkla bra!
Inte nog med det, jag blev en av de 300 lyckliga som fick deras album signerad! Jag är mer än nöjd :) Mmm..

Snart dags att få i sig lite mat och göra sig iordning innan det är dags att dra iväg.
Ikväll blir det klassfest, det ska bli roligt :)



Återkommer kanske med en uppdatering om kvällen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0