Dag 7, slutförd!

Jaha och så var denna söndagen över. Hela helgen är över.
Det går så förbaskat fort!
Kan inte förstå att jag redan har gått i skolan en vecka. Helt sjukt!
Iallafall som ni har läst så har denna helgen nästan bara spenderats på plugg.
Har även hunnit med lite skattjakt och ett trevligt besök hos farmor och farfar men inte mycket mer än det.
Tror det aldrig någonsin har inträffat att jag har pluggat så mycket en hel helg!
Haha, men någongång måste ju vara den första ;)

Som det känns nu så lägger jag ner för idag.
Har en föreläsning imorgon vid klockan 1 så jag tänkte gå upp rätt tidigt så jag kan plugga innan den.
Det låter jättebra tycker jag! Så det får bli så :)

Känns som att jag har en tuff vecka framför mig. Ska bli intressant att se om jag har rätt..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0