Uppdatering!

Oj. Det var ett tag sen. Den största anledningen jag har är att jag har haft fullt upp.
Det har varit mycket i skolan och jag har pluggat, pluggat, pluggat!
Och det har hänt endel sen jag skrev sist.
Förra fredagen var det dags för utgång. Skulle fira Dessan :)
Vi hade en mycket trevlig kväll på O'learys!
Riktigt härligt!
Dagen efter var det dags för finsittning och jag måste säga att det var en riktigt lyckad kväll!
Grymt god mat, trevligt sällskap och allt var bara toppen! Ett perfekt avslut på nollningen, kunde inte bli bättre :)

Denna vecka har varit relativt lugn, gick bara i skolan måndag-onsdag. Väldigt skönt :)
Jag bestämde mig därför för att ta mitt pick och pack och åka till Oskarshamn.
Min storasyster var hemma från västerås, jätteroligt att få träffa henne :)
I fredags åkte jag hem till kalmar igen för att gå på party!
Mycket lyckad kväll :)
Igår åkte jag upp till Oskarshamn för att få spendera ytterligare lite tid med andra halvan av familjen :)
Vaknade imorse av att det var någon som klappade mig på armen och gav mig lite massage.
Det var min lilla sötnos Wilma, vilket underbart sätt att bli väckt på! :)
Mitt lilla gos. <3

Nu är jag i Kalmar igen, eller ja, har varit det i x antal timmar.
Har kollat Parlamentet med pappa.
ÄNTLIGEN har det börjat igen, som jag har väntat och längtat!
Och jag tror knappast det kunde bli en bättre start än denna! Haha

Snart är det läggdags, ska spendera största delen av nästa vecka i Rinkabyholm.
Ska nämligen ut på praktik nu :)
Fast det är bara en vecka, men det ska bli skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0