En dag i en förskoleklass.

Idag har det verkligen varit ruskigt kallt!
Fick tillochmed skrapa bilrutorna imorse, mindre roligt..

Idag har jag spenderat tid i en förskoleklass. Alltså 6-åringar.
Det har varit roligt med mycket fri aktivitet.
Jag har varit enormt trött idag vilket gjorde att hela dagen blev lite seg.
Måste säga att jag tycker gårdagen var snäppet roligare faktiskt :P
Och det är ju yngre barn jag vill arbeta med så..
Men det har funkat bra och det är kul att se hur det fungerar i en förskoleklass och så :)

Just nu halvligger jag i sängen och läser om förskolans pedagogiska praktik, jag tycker faktiskt det är väldigt intressant och har snart läst de sidorna jag ska ha läst :)
Försöker ta igen det jag inte har hunnit med att läsa innan. Får passa på nu när det inte är lika mycket plugg!
Har även lämnat in min skrivuppgift idag, så skönt! :)

Ska snart krypa ner i sängen. Måste lägga mig tidigare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0