En dag på förskolan.

Denna dagen har varit ett mycket bra exempel på att hösten är här.
Blåsigt, regnigt, mulet, kallt och allmänt grått.
Det var riktigt jobbigt att kämpa sig upp ur sängen imorse när man hörde hur det blåste utanför och såg hur mörkt det var.
Men det gick, och hösten är mysig på sitt sätt :) Tycker jag iallafall!

Idag var den första dagen på min VFU-vecka. Det har varit en mycket rolig dag som jag spenderade tillsammans med en grupp 5-åringar. Det är ju så skoj och jag kan knappt bärga mig tills jag är klar med min utbildning, bah, nästan 3,5 år kvar bara. Damn, men jag har iallafall praktiken under min utbildning att se fram emot :)
Imorgon ska jag vara med en grupp 6-åringar. Kommer skifta under hela veckan så det ska bli spännande och framförallt roligt! :)

Idag hade jag faktiskt tänkt att mysa till det rejält. Det blir ju lätt att man vill det med tanke på vädret.
Var på City Gross förut och hade bestämt mig för att köpa chips. Jag tog en påse men det tog inte lång tid innan jag lämnade tillbaka den igen, jag trotsade min frestelse och det gick alldeles utmärkt :) Gött!
Istället så blev det ostfralla och O'boy med pappa, mm vad gott det är!

Jag har spenderat lite tid med min skrivuppgift ikväll. Ändrat massa saker och så. Och nu kan jag väl säga att min slutversion av min skrivuppgift är så gott som färdig, thanks god!
Ska kolla igenom den en sista gång imorgon innan jag skickar in den. Sen är det bara att vänta och hoppas på att den blir godkänd, annars så blir jag fan arg!
Får hålla tummarna stenhårt, jag vill verkligen INTE göra om den igen, det vill jag lova!

Hösten innebär vissa fördeler. Tillexempel att man kan använda stövlar! Nej, jag menar inte vanliga "regnstövlar" utan jag menar fina stövlar, med klack på! Som jag har längtat, jag älskar verkligen stövlar! Jag vet inte hur många par jag äger men jag blev iallafall ett par rikare idag ;)



Kommentarer
Postat av: C

Snygga :D

2009-10-01 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0