Guten morgen!

Godmorgon!
Jag tänkte att det är lika bra att komma upp i god tid innan skolan börjar så jag kan ta det lite lugnt, öva på talet och så :)
Jag ligger fortfarande nerbäddad i sängen, jag vill inte gå upp! Det är så skönt här :)
Det verkar vara fint väder idag :) Det är alltid härligt!
Sen är ju frågan om hur kallt/varmt det är ute, hösten börjar ju faktiskt att komma lite smått..

Dessan kom till mig igår, riktigt roligt att träffa henne igen! :)
Vi var duktiga och skrev våra tal men vi hann även att snacka lite annan skit ;)
Mycket trevligt!
Jag saknar mina kompisar! Jag har inte sett någon av dom på jättelänge, vilket självklart känns urtrist.
Men jag hoppas verkligen att vi ses snart :)
<3

Nehe, om man skulle ta tag i sitt liv. Läsa lite först kanske?
Får nog bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0