Morn!

Jag gick upp för en halvtimme sen och nu sitter jag i sängen och vaknar till takida, det blir lättare då! :)
Så snart jäklar är jag uppe och springer.. måste göra iordning matsäck o.s.v.
Ja för idag ska jag leka skogsmulle heela dagen!
Haha, det var jädrans längesen man gjorde något sånt.
Men det ska väl bli trevligt, bara vädret är duktig och ger uppehåll hela dagen!
Det skulle vara super!

Andra talet är avklarat och det gick bra :) Fick dock inte veta tiden jag hade eftersom läraren glömde skriva upp det, men men, alla blev godkända så det är gött! :)


Nehe, dags att ta tag i sitt liv kanske.
Ha det så bra idag!
Och speciellt du Dessan, stort grattis till dig! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0