Plugg!

Plugg.. blää!
Jag känner att jag inte har någon ork till allt detta pluggandet. Jag är jättetrött idag, hungrig är jag också. Ögonen kliar.. fyy!
Jag skulle hemskt gärna sova lite.. men det funkar inte. Ta ut mina linser och ta på mina glasögon ska jag definitivt göra! Jag hatar när linserna inte vill samarbeta och ögonen är trötta.. men men.

Just nu håller jag på med ytterligare ett tal, denna gången ska det vara argumenterande, vilket jag tycker är så mycket jobbigare än det förra talet vi skulle hålla. Eller så är det bara jag som krånglar till det för mycket för mig själv. Det kan stämma rätt bra.
Jag känner mig helt lost och som allt bara är fel, fast det kanske egentligen inte är så.
Det är väldigt mycket plugg vilket gör mig en aning förvirrad! Jag vet knappt vad det är jag ska plugga längre.
Känns väldigt jobbigt. Men det löser sig, det vet jag :)

Imorse kom jag hem från Oskarshamn. Har varit mycket kul att vara där!
Skönt att ha några dagar "ledigt" så jag kunde passa på att vara där lite mer :)
I fredags var jag och lilltjejen på stan. Shoppade massor av kläder till henne, jag tycker det är så roligt!
Och hon blev nöjd med så det var toppen!
Har för det mesta bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten och sällskapet :)

Nehe, det är väl dags att återgå till studierna igen. Hoppas jag får ordning på talet. Det skulle underlätta en hel del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0