Det är faktiskt Onsdag

Godkväll!
Dagarna bara rinner iväg, jag tror att det är tisdag idag men det är det ju inte.
Hade varit gutt om det hade varit det, då hade jag haft lite mer tid kvar på VFU:n ;)
Men nu är det endast 2 dagar kvar, känns riktigt surt. Jag vill inte tillbaka till skolan, jag vill ut och jobba, NU!
Kommer kännas skittrist att lämna förskolan på fredag. Men men, har iallafall haft det enormt bra! :)
Igår var vi på Kalmar slott och kollade på dockteaterföreställning, det var samma som den jag såg i skolan för några veckor sen. Men det var kul att vara där med barnen, och så fick vi en liten rundvandring på slottet efter det :) Mycket trevligt.

Har köpt hem glass som jag ska ta med mig till förskolan imorgon :)
Tänkte att vi skulle smaska lite glass både imorgon och på fredag.
Som en liten avslutning på mina 2 veckor ;)

Ikväll har jag inte gjort så mycket, har tränat en stund med pilatesbollen. Det var gutt :)
Ska snart bädda ner mig i sängen och läsa lite Aldrig fucka upp innan jag släcker lampan.
Imorgon har jag sovmorgon, börjar vid halv 10 :)

Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cissi :)

Hej Malin :)

Oh! så härligt att du blev så nöjd, då blir jag jätteglad :D

Jag kan kika på en klipptid åt dig senare i eftermiddag när jag börjar, jobbar nämligen bara kväll idag :)

Men jag kan skriva till dig här sen om vilken tid du fick isåfall :)

Annars får du jättegärna bara ringa oss på;

0480-21512 så ordnar vi en tid :)



Ha en underbart solig dag :D

2010-04-22 @ 12:04:54
URL: http://frisorbloggarencissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0