Gutt

Hejsan hoppsan!
Det var några dagar sen..
I Fredags var det dags för musikuppgiften som jag förövrigt tycker gick bra :)
Jag spelade Lilla Snigel, Bra-låten, Björnen sover och Var bor du lilla råtta på gitarr samtidigt som vi sjöng tillsammans :) Tror jag fick med den gemensamma pulsen på Lilla Snigel då barnen hade instrument som dom spelade med ;) Det var roligt!

I torsdags sökte jag jobb inför sommaren, och fick jobb i fredags!
Toppen, kanon! :D
Kommer dock bli tufft med tanke på att jag verkligen jobbar heela sommaren, inte ens en vecka ledig. Eller det förstås, det beror på när skolan börjar..
Men det ska bli gutt iallafall :)

Helgen har jag spenderat i Oskarshamn :)
Har varit en bra och skön helg, kunde dock varit bättre om det inte hade blåst så förbaskat mycket.
Men men, inte mycket att göra åt det.

Nu är helgen slut och en ny vecka har startat!
Idag började jag VFU:n klockan halv 7.
Har haft det jättebra idag, som vanligt ;)
Slutade vid 2 och har inte gjort speciellt mycket sen dess.
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, sånt som märks ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0