Helg!

Då var skolan över för denna vecka, har varit lugnt i skolan i veckan, riktigt gött :)
Igår kom Linda ner hit :) Jag, Linda, pappa och Jimmy åkte in till stan för att käka sen var vi och hälsade på farmor och farfar :) Mycket trevligt!
Gjorde klart uppgiften i bilden igår. Redovisning på det hade vi idag, det gick väl bra antar jag ;)
Idag fick vi se en dockteaterföreställning i skolan tillsammans med våra handledare :)
På måndag går jag ju ut på VFU i 2 veckor, ska verkligen bli jätteroligt!
Börjar redan vid halv 7 på måndag så det blir att lägga sig tidigt på söndag ;)
Men det ska nog gå bra.

Så härligt med helg nu, även om det bara var några dagar sen jag var ledig sist.
Men det skadar ju aldrig med lite ledighet ;)



Det här är min handdocka jag har arbetat med i skolan som har fått namnet Lizzy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0