Helgen.

Nu är helgen slut och imorgon är det dags för skolan igen.
Har haft en väldigt bra helg :)
I fredags efter vfu:n åkte jag in till stan och mötte upp Celie, Palle och Nicole :)
Vi spenderade x antal timmar på stan och fick med mig ett par saker hem. Gött!
Senare på kvällen var det dags för party, yeey!
Förfest hemma hos Teddie och Ämir innan vi drog vidare till O'learys.
Hade hur kul som helst och vi alla dansade typ från att det att vi kom tills det stängde.
Det var riktigt jäkla najs, så fredagen var helt klart lyckad :)
Igår gjorde jag inte speciellt mycket, slappade mest. Åt lite gott och kollade tv :) Det blev en mysdag.
Idag har jag hållt igång i stort sett hela dagen. Mötte upp Celie vid rusta runt 11 idag och det blev en tur på modehuset och som avslutning på det blev det en glass, riktigt gott och trevligt dessutom :)
När jag kom hem åkte pappa och jag hem till farfar och hämtade upp honom för att åka vidare till farmor.
Så kul att träffa dom. <3
Spenderade nästan 2 timmar där innan vi åkte hem igen.
Senare på kvällen bestämde sig pappa och jag för att ta en joggingtur.
Blev bara 2,5 km men det är bara att öka med tiden :P
Däremot mådde jag inte så bra efteråt, det var jätteskönt att springa och så men jag fick svårt att andas.
När vi kom hem fick jag grym hosta och ont i halsen. Vilket fortfarande sitter i.
Jag hoppas innerligt att detta har försvunnit tills imorgon. Jag tänker fan inte bli sjuk nu när jag snart ska åka iväg. Men med min vanliga tur skulle det inte förvåna mig. Men nej, jag ska inte bli sjuk, så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0