Imorgon

Tiden tickar iväg och här sitter jag och har inte packat någonting än!
Dåligt, dåligt.
Men har skrivit en packningslista iallafall så jag ska sätta igång med packningen alldeles strax :)
Jajamensan, imorgon blir den efterlängtade resan av!
Tåget till Köpenhamn går 15.53 och vi är framme i Köpenhamn ca 19.19. Efter det väntar en natt på flygplatsen innan vi på torsdag morgon kan flyga vidare till Nice :)
Helt underbart ska det bli, riktigt gött verkligen!

Imorgon är vi lediga från skolan dessutom, så jag har tid på mig att ordna med allt inför resan :)
Skönt det.

Nej nu ska jag se till att packa lite iallafall innan jag går och lägger mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0