Näst sista dagen

Behöver jag ens säga hur min dag på VFU:n har varit?
Jag tror inte det, men jag gör det ändå ;)
Den har varit kanon, precis som alla andra dagar :)
Barnen blev glada när det visade sig att jag hade glass med mig :P
Så vi hade en liten glasstund på eftermiddagen :)
Nu återstår det bara en dag kvar, en endaste dag. Fy fan vad tråkigt!
Usch och fy.

Imorgon börjar jag vid 7, riktigt gutt :)
Slutar vid halv 3 och efter det blir det en shoppingrunda på stan :)
Känns som att det var riktigt längesen jag shoppade så det ska bli najs.
Får se om jag får med mig något hem, vilket jag självklart hoppas på.

Nu ska jag ta mig en dusch sen krypa ner i sängen för lite Aldrig fucka upp läsning :)
Redan fredag imorgon, har inga direkta planer för helgen. Är lite partysugen, känns som att det också var sjukt längesen! Men det är bara att vänta och se vad helgen har att bjuda på ;)

Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0