Panik

Det är riktiga kanondagar nu när jag är ute på VFU :)
Jag trivs som fisken i vattnet och tycker det är riktigt tråkigt att det redan är fredag imorgon vilket innebär att jag bara har en vecka kvar innan praktiken är över!

Ikväll har jag haft panik inför morgondagen då jag ska göra musikuppgiften.
Jag har haft en idé men jag har varit osäker på om det är rätt eller inte. Vilket jag iochförsig fortfarande är osäker på. Men jag har bestämt mig för att det får bli som jag har tänkt nu, om det sen blir fel så får jag ta det då.
Det får bli så.
Idag har jag gjort strumpdockor tillsammans med några av barnen :)
Efter att jag tog med min handdocka igår så blev endel barn sugna på att göra egna, så strumpdockor fick det bli ;)

Nu ska jag försöka att inte tänka mer på musikuppgiften, kommer bli svårt att låta bli, men försöka kan man alltid.
Det är dags för att packa, åker till Oskarshamn imorgon direkt efter VFU:n :)
Efter packningen blir det sängen, börjar 8 imorgon!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0