Skitväder

Igår var det en härlig fredag :)
Jag bestämde mig för att ta en promenad, pappa hänkade på, mycket trevligt!
Efter det gjorde jag mig iordning och drog sen in till stan för att käka med Celie, Teddie och Palle :)
Trevligt som attan!
Gårkvällen blev lugn, mådde illa, så det blev lite mys framför tv:n.

Idag hade jag planerat att ta en promenad,
men den planen sprack så fort jag vaknade idag och kollade ut genom fönstret. Blåst och regn, grått och trist! Usch och fy.
Så istället för en promenad körde jag 1 timme på crosstrainern. Det var riktigt gutt :)
Nu ska jag göra mig iordning lite smått och åka bort till min älskade farfar. <3
Blir ett besök hos farmor också :)
Vet inte vad kvällen har att erbjuda, men nått blir det nog ;)

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0