Snart dags!

Nu börjar jag äntligen få ordning på packningen!
Jag är verkligen urkass på att packa, tar alltid med mig kläder som räcker minst dubbelt så länge än vad som behövs. Men nu var jag faktiskt tvungen att begränsa min packning eftersom resväskan inte är så stor :P
Så det har varit extra svårt att packa idag men nu börjar det som sagt ordna till sig. Nu är det mest småprylar kvar :)
Inte långt kvar nu! Pappa kommer hem och hämtar upp mig runt halv 4 sen börjar resan :)
Jag hoppas att allt går bra, att inget av det viktigaste glöms, det vore förjävligt!

Det är väl bäst att fixa med det sista nu så jag är helt klar när pappa anländer.

Ha det gott!

Puss & kram. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0