Söndagkväll

Solen lyckades titta fram en stund på eftermiddagen :)
Härligt!
Idag har jag inte gjort så himla mycket, har städat lite och så.
Kollade på parlamentet nyss, rackarns så roligt det var ;)

Snart dags för sängen. Vet inte riktigt när jag ska ställa klockan imorgon.. hrm.
Nåja, det får jag ta och klura ut.
Ska bli roligt att få vara med enda från öppningen imorgon :)
Jag ser verkligen fram emot dom här 2 veckorna, samtidigt som jag är lite nervös över uppgifterna som ska göras.
Eller ja, det är väl mest musikuppgiften jag är nervös över.
Men som sagt, det är bara att göra sitt bästa. På något sätt kommer det ju att lösa sig ;)

Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0