Kanondag!

Idag när jag gick upp var jag hur trött som helst.
Kände mig "bakis" med tanke på de få timmars sömn jag fick inatt.
Jag gick och la mig relativt tidigt igår men kunde dessvärre inte somna..
Men jag kom upp idag iallafall, runt halv 6 och med hjälp av lite musik piggnade jag till rätt snabbt ändå :)
Och att jag skulle ut på VFU gjorde ju det lättare också förstås ;)
Vid halv 7 befann jag mig på förskolan, var fritids en stund innan allt satte igång.
Vid kvart över 7 var det dags för frukost för endel av barnen, sen kunde dagen börja :)
Barnen kom allteftersom, jag hälsade och presenterade mig för de flesta föräldrarna.
Några av barnen kände igen mig sen tidigare, det var kul.
Det tog inte så lång tid innan man blev kallad fröken ;)
Barnen är jättegulliga, jättetrevlig personal och handledare :)
Jag har helt enkelt haft det kanon idag!
Känner på mig att dom här 2 veckorna kommer bli super :D

Slutade vid klockan 2, åkte hem och tog det lugnt några timmar innan jag drog in till stan och mötte upp Celie :) Vi hade bestämt att vi skulle käka, så det blev ett besök på Thai Silk!
Mycket gott och mycket trevligt!

Har klurat lite på musikuppgiften ikväll, och jag tror jag har kommit på hur jag ska göra nu :)
Lite iallafall, känns skönt det!
Ska snart hoppa in i duschen, sen blir det sängen. Imorgon börjar jag vid 7! :)

wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0