Ytterligare en kanondag!

oj, oj, oj vad tiden rinner iväg!
Borde ligga i sängen nu.
Men jag har klippt och klistrat ett tag nu.
Det är nämligen så att jag och min handledare planerade in vilka dagar jag skulle göra mina uppgifter (de uppgifter som behövs planeras in, alltså dockuppgiften, musikuppgiften och "intervju" med barnen).
Så imorgon blev det bestämt att jag ska göra dockuppgiften.
Kom på idé ikväll om hur jag ska göra imorgon, så har suttit och hållt på med en låda till min docka :P
Jag hoppas att allt går bra imorgon :)
Ska bli spännande!

Har haft en underbar dag på VFU:n idag med :)
Superkul verkligen! :D

Imorgon börjar jag vid 7 så nu är det bums i sängen som gäller.

Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0