Birthday

Jaha, idag är det den 2:a Augusti, vilket betyder att det är min födelsedag idag.
Den har väl inte firats precis som jag hade velat, tack vare att jag är sjuk.
Är värre nu, förkyldningen har anlänt och vaknade upp med ögoninflammation idag. Halsen gör ont och har lite feber emellanåt.
Yes, precis vad jag hade önskat mig.. NOT!
Men hade iallafall farmor och farfar på besök idag och det var mycket trevligt :)
Hade mer än gärna gått ut och tagit ett glas (eller 2) med mina vänner. Men nej, det blev ju inget med det. Istället ligger jag hemma och mår mindre bra. Fan. Nåja, jag hoppas jag är frisk snart så får vi ta en utgång då ;)

I Lördags kväll brummade jag och Dessan till Västervik och såg älskade takida.
Dom var grymma som alltid och det var så underbart att få dom igen! <3
Dessan var trött på vägen hem och somnade, jag satt och skrattade lite smått för mig själv när jag i ögonvrån såg Dessans huvud nicka till ett antal gånger ;) Haha!
Fick inte så många timmars sömn innan det var dags att gå upp igen och jobba. Gick faktiskt bättre än vad jag hade trott det skulle göra att komma upp och så. Men trött det var jag och hade ruskigt ont i halsen! När arbetsdagen var slut var det bara hem och göra sig iordning, packa lite och sätta sig i bilen och köra till Borgholm. Väl där mötte jag upp Dessan och vi gick hem till hennes farmor och farfar. Satt där en stund innan jag och Dessans släkt begav oss till Borggrillen för att äta middag :) Då satte verkligen förkyldningen igång, så det var lite ansträngande att få i sig maten, men det gick. Gott och trevligt var det minsann :)
Mötte upp 2 av Dessans jobbarkompisar som skulle med oss till Strand, satt hemma hos Dessan en stund innan och spelade spel och drack lite. Efter en stund cyklade vi till Strand, gryymt mycket folk var det! När vi skulle bege oss hem hade jag knappt någon röst kvar alls. Fy bubblan!
Men men, det var väldigt skönt att lägga sig i sängen när vi väl var hemma :) Då var man lagom trött.
Kul var det iallafall!

Nehe, ska alldeles strax krypa ner i sängen och läsa.
Puss & godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0