Give up

Dålig uppdatering men det har inte hänt speciellt mycket sen jag skrev sist.
Har mest varit hemma och tagit det lugnt. Träffade Celie, Palle, Teddie och Emma i fredags och igår spenderade jag kvällen med Palle och Celie :) Var uppe i Oskarshamn en sväng igår också, var kul att få träffa alla, även om det bara var några timmar ;)
Är fortfarande sjuk så det händer inte så mycket. Riktigt segt är det och det verkar inte som att förkyldningen vill ge sig. För några dagar sen försvann mitt halsont, men det har kommit tillbaka igen. Ögoninflammationen är fortfarande kvar och har fått det i båda ögonen nu. Har också fått en jäkla hosta. Fick inte sova så gott inatt p.g.a. den. Så imorgon ska jag ringa till doktorn, jag måste få en tid eftersom jag har varit hemma från jobbet i en vecka. Får se om dom kan hjälpa mig, jag hoppas jag får nån dundermedicin som gör mig frisk så fort som möjligt!
Har ca 3 veckor kvar på jobbet och det vore bra om jag kunde få jobba dom veckorna nu innan skolan sätter igång igen.

Har äntligen köpt tredje Twilight-boken. Dom har ju börjat sälja böckerna med filmomslagen, vilket jag verkligen inte vill ha. Och jag har inte haft ork att åka in till stan, men jag tog en snabbis in på Åhléns igår, där dom hade orginalomslagen, så jag köpte boken. Så nu kan jag äntligen läsa igen :) wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0