Good

Var på besök hos doktorn igår.
Han ställde lite frågor och så.
Fick ett recept på ögonsalva som jag efter besöket hämtade ut.
Han skrev ett sjukintyg till mig och jag är sjukskriven fram till och med torsdag. Är ledig på fredag så det blir bara 2 dagars jobb denna veckan och det är i helgen.
Men förkyldningen går åt rätt håll nu iallafall, vilket är kanonskönt verkligen :)
Ögonsalvan verkar hjälpa bra så det är gutt.

Baby D har varit här x antal timmar, vi spenderade tiden på balkongen och satt och snackade om allt möjligt.
Fick även en fin present av henne :) tack igen!
Mycket kul att träffa henne. <3
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har börjat läsa tredje twilight boken nu så jag hade tänkt att mysa ner mig i sängen ett tag och läsa :) jajamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0