Ljudet av ditt hjärta

Riktigt kass uppdatering här men min dator mår inte så bra för tillfället. Men jag hoppas att det löser sig snart :)

Har haft en underbar helg i Oskarshamn :) Var en väldigt trevlig kväll i Lördags och kom nog inte i säng förens halv 4 i söndags morse. Riktigt najs var det!
Åkte hem till Kalmar i måndags tillsammans med Linda och Jimmy. När vi kom hem var det dags att göra sig iordning för jobbet.
Igår var det också jobb, slutade runt halv 4 och åkte lite senare till Modehuset med Linda :) Hittade dock inte något som fick följa med hem.
Idag har jag också jobbat, efter jobbet gick jag hem till farfar och hälsade på :)
Är grymt trött idag. Jobbar imorgon med och sen har jag äntligen en ledig dag, Fredag! Gött moos.

Har beställt böcker till skolan, det är inte många dagar kvar innan det är dags igen.
Jag tycker det ska bli kul och skönt att komma tillbaka :)
Wilmis har börjat skolan nu med, helt sjukt vad tiden går!

Riktigt goa tv-kvällar är det nu. Först Rena Rama Rolf, sen Fångarna på fortet och till sist Time Out!
Så jävla bra.

Har läst klart tredje Twilight-boken nu med. Fan vad jag älskar dom böckerna!
Helt sjukt underbara. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0