Nice

Härligt väder vi har! :) Riktigt najs.
Har legat ute i solen en stund och läst :)
Jag ska alldeles strax byta om och så för jag ska bort till farfar om en liten stund hade jag tänkt.

Uppdatering:
Onsdag - Gjorde mig iordning, hämtade upp Nicole och körde in till stan. Väl där möter vi upp Lina och Celie och vi beger oss till 4 Kök för mat/fika. Mycket trevligt! När vi var färdiga bestämde vi oss för att åka hem till Celie. Vi tog det mest lugnt, kollade tv, snackade och så :) Najs.
Senare på kvällen åkte jag hem till Palle. Det var utgång på g, fast inte för min del :P
Var där några timmar och hade det trevligt. Sen skjutsade jag in tjejerna till stan och åkte hem och la mig i sängen och läste :)
Igår - Låg ute i solen och läste (såklart). Efter ett tag ringer telefonen. Det var Palle, Celie och Lollo som ville att jag skulle komma bort. Dom frågade också om jag kunde hämta mat åt dom så det gjorde jag :P Var lite rörigt men det löste sig allt :) Vi slappade mest, kollade film och pratade. Härligt.
Begav mig hem runt 4 och satt ute och läste en stund. Runt kvart i 7 hämtade jag upp Palle och vi åkte in till stan, mötte upp Celie och Martin och gick tillsammans till Ben & Jerry's :) Tog varsin glass och satt och njöt en stund.
Var inte inne i stan så länge. Åkte hem efter en stund och tog det lugnt.

Det var en liten uppdatering av hur mina dagar har sett ut ;)

Nu är det dags att göra sig iordning, sen ett besök hos farfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0