5/12

Var ett tag sen det blev någon uppdatering här.
Så jag tänkte skriva några rader iallafall.

Min vfu är över. Känns riktigt tråkigt verkligen.
Vart tog hösten vägen? Det har gått så fort. Nu är det december, andra advent och massvis med snö ute.
Känns konstigt.
Men jag kan ändå glädja mig åt att det har varit 2 helt underbara månader ute på vfu:n, jag har trivts som bara den och jag kommer verkligen sakna att inte vara där nu.
Imorgon är det dags för skola igen. Känns lite lustigt sådär men det ska nog gå bra. Ska bli kul att träffa alla :)

Min förkyldning har fått en ny vändning i helgen. Inte alls åt det håll jag vill tyvärr.
Vaknade igår med halsont och orkade knappt göra någonting på hela dagen. Huvudvärk och feber. Usch.
Alltså 5 veckor med förkyldning räcker gott och väl, jag orkar inte vara förkyld längre.
Idag känner jag mig något piggare men är fortfarande seg och hostan vill liksom aldrig försvinna..

Nu ska jag skriva lite på några skoluppgifter.
Sen får det nog bli sängen!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0