Bad

Idag var jag i skolan och arbetade med temat till halv 12 ungefär.
Sen åkte jag hem till farfar och spenderade 2 timmar där, mycket trevligt :)
Efter det fick det bli några One Tree Hill avsnitt :P Svårt att låta bli..
Bestämde mig för att ta tag i pluggandet sen men det gick inte alls bra.
Jag hatar sånna dagar då det inte funkar, satt jättelänge och försökte men det gick inte.
Men envis som jag är så lyckades jag tillslut ;)
Så nu har jag pluggat endel, känns skönt. Men jag tar resten imorgon.
Måste hinna öva lite på gitarren också innan det är dags för sängen ;)
Så det får bli lite gitarrspelande, dusch och sen sängen och några oth avsnitt :P

Det blir ett bra avslut på dagen :)

Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0