Fredag!

Godmorgon!

Idag är det fredag. Jag älskar fredagar! :) Och idag har jag namnsdag, igen ;)
Har bara 1,5 timmes lektion idag så det känns skönt. Har dans, men vi ska väl mest redovisa det vi gjorde ute på vfu:n.
Sen ska jag till Oskarshamn :) najs, najs. <3

Blev inte så många julklappar inhandlade igår faktiskt.
Men jag vet ju ungefär vad jag har kvar att köpa och vad jag ska köpa så det känns okej ändå.
Köpte lite smycken och så till mig själv. Och så köpte jag ett par söta tofflor.
Me like very much!
Dessi var här igår, var mycket trevligt att ha henne här. I love you. <3


Nu ska jag återgå till att packa och att göra mig iordning.

Trevlig helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0