Good luck

Jag är sämst på att plugga förtillfället. Det funkar liksom inte. Och det irriterar mig sjukt mycket.
Tror jag redan har tagit jullov på något sätt.
Har iallafall fått ihop lite till, imorgon ska jag bannemig bli klar och skicka in arbetet. Så är det bara!

Gitarrtenta imorgon då. Nervös? Ja.
Men lär vara så mycket mer nervös imorgon.
Jag undrar verkligen hur det kommer gå.
Well, well det är bara att göra sitt bästa och hoppas på att det duger.
Ska öva några gånger till innan jag kryper ner i sängen.

Imorgon hade jag tänkt åka till Hansa för en liten shoppingtur och förhoppningsvis inhandla några av de sista julklapparna som är kvar att köpa :)


Nehe, lite gitarr nu sen sängen och lite One Tree Hill. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0