I don't understand

Övning ger färdighet.
Det gäller bara att öva. Att våga öva, få mod till det om det är det som krävs.
När modet finns där, är det bara att börja.
Det kanske inte alltid går som man vill, det kanske blir skit av alltihopa. Än sen?
Då har du ändå gjort det, du har samlat mod och gjort det. Det ska du vara stolt över.
Även om det går skit, ska du vara stolt över att du vågade, tänka att det bara kan gå bättre nästa gång. Ge inte upp.
Och om du lyckades, så är det bara att le och fortsätta.
Var stolt över dig. Ge inte upp.

Det är inte synd om dig. Det är det inte.
Det är du som har orsakat detta. Och dom som får lida är dina närmaste.
Jag förstår inte? Jag gör verkligen inte det. Men nu är det som det är. Du får skylla dig själv.
Det är ditt fel. Allting är ditt fel.
Vad var det som gick fel? Jag vill veta, verkligen. Jag förstår inte. Spola tillbaka tiden och få mig att förstå vad som gjorde att all denna smärta, ånger, hat och ledsamhet kom till dig.

Du hatar det du känner, du hatar det du ser. Du hatar det, alltihop.

I'm sorry, You don't belong here. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0