Plugg & musik

Just nu sitter jag och pluggar och lyssnar på musik.
Försöker skriva klart mina loggboksanteckningar från vfu:n så jag kan lämna in det.
Känner mig snart klar så det är skönt. En sak mindre att fokusera på.
Sen har jag bara ett arbete till att lämna in!

I helgen har jag varit i Oskarshamn. Har varit helmysigt :)
Åkte hem imorse, gick upp tidigt idag för att kolla på julkalendern med Wilma.
Mys. <3
Åkte direkt till skolan för lite temaarbete. Så himla gutt att dom har lagt det nu, inga bestämda lektioner (efter denna veckan), inga arbeten som ska skrivas och inte heller något arbete under jul. Underbart!
Det är bara vi i gruppen som bestämmer. Så skönt är det. Och kul att arbeta med detta. Kommer bli jättebra :)

Måste öva som en dåre på gitarren denna veckan. Har gitarrtenta på fredag.
Usch och fy. Jag hoppas verkligen att jag på något sätt klarar den.
Vore väldigt trist annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0