16:e Februari

Det har varit en bra dag idag om man bortser från tröttheten.
Har varit extremt trött idag, förstår inte varför.
Hade sovmorgon idag men tänkte ändå gå upp lite tidigt.
När jag väl kom upp kollade jag ut genom fönstrena och såg att det snöade.
Jag suckade och gick och la mig igen..
Fan vad trött jag är på denna snö. Kan det inte bara ta slut någongång och smälta bort?!

Iallafall, första lektionen vi hade idag var Musik :)
Fick spela gitarr och lära oss 2 nya ackord.
Mina fingrar vill fortfarande inte riktigt hänga med, väldigt frustrerande.
Men förhoppningsvis lär jag mig snart :)
Andra lektionen var Bild då vi fick blanda ägg-,fil och tapetklistertempera för att sen måla med dom :)
Det var skoj!

Jag har träffat Celie idag, vi bestämde oss för att ta en lång och härlig promenad :)
Mycket skönt och väldigt trevligt! <3
Najs, najs.

Sitter här och mumsar på en mango, så gott!
Ska ta tag i lite studier nu hade jag tänkt.
Imorgon är jag ledig, förbaskat skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0