Åka eller inte?

Ytterligare en helg som har passerat, gått sjukt fort, precis som alltid.
Men jag har haft en jättebra helg iallafall, trots all snö som kommit.
Kommer ju ta riktigt lång tid innan all snö försvinner, det blir ju inte bättre av att det snöar hela tiden..
Usch, jag spyr på det här snart. Det räcker nu. Gott och väl.
Man kan ju inte tänka sig att det blir vår när man kollar ut.. fy fan.
Igår var jag ute i snön en snabbis för att ta bort snön från taket på Wilmas lekstuga.
Snön var till knäna på mig, om inte mer! Helt crazy.

Jag sitter här och funderar på hur jag ska göra.
Om jag ska ge mig ut i detta skitväder och köra ner till Kalmar, eller om jag stannar en natt till i Oskarshamn.
Det är ju riskabelt att köra när vädret är som det är.
Det dummaste är att jag har 2 lektioner i skolan imorgon, hrm.
Men i värsta fall får jag skippa dom..
Ska fundera ett tag till. Det blir ju inte hemfärd en på ett tag iallafall.

Nehe, ska strax hoppa in i duschen sen blir det plugg en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0