Back in Kalmar!

Usch vad jag känner mig låg. Känner mig inte helt okej idag.
Jag hoppas att några timmars sömn får mig att må bättre!

Vädret lugnade ner sig förut och jag bestämde mig för att åka hem till Kalmar.
Har inte gjort alltför mycket sen jag kom hem, bara tagit det lugnt och pluggat lite.
Imorgon är det dags för skola igen, Drama och Musik står på schemat!
Ska bli en intressant musiklektion, det är ju imorgon vi ska sjunga inför klassen.
Jag undrar vad som händer om jag säger att jag inte tänker sjunga. Får jag Underkänt då?
Jag hoppas verkligen inte att det är så sjukt att jag får ett U för att jag inte vill stå och sjunga inför ca 18 stycken..
Men man vet ju aldrig, får helt enkelt vänta och se!
Iallafall så blir det en lång skoldag imorgon och vi börjar redan vid 08.15!
Fy fabian. Jag hoppas jag kommer upp!
Ska försöka komma i säng snart, ska bara plugga lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0