Done!

Måndagen är avklarad! Skönt.
Det är alltid måndagar som brukar vara lite extra sega, första dagen för arbete/skola efter 2 dagars ledigt.
Om man nu inte jobbar helg vill säga.
Så det är gutt att måndagen är gjord :)
Nu lär väl veckan rulla på snabbt som vanligt!
Har iallafall haft en rolig dag i skolan idag :)
Först hade vi Musik där vi fick testa på olika instrument, skoj!
Efter lunchen var det dags för Drama.
Vi fick kolla på våra skuggteatrar vi gjorde förra dramalektionen
(läraren hade spelat in).
Haha, jag spelade ju då en gammal tant, var kul att se :P
Idag skulle vi hitta på en teater av en text vi fick. Jag agerade kille :P
Kände mig otroligt snygg i både mustasch och skägg. Haha.
Var dessutom otrogen i vår lilla teateruppsättning. Bad guy!
Hade tänkt ta ett kort men jag struntade i det sen när min make-over var klar :P
Iallafall så spelade vår lärare in våra framträdanden som vi fick se sen i slutet av lektionen.
Fy fan så jag såg ut :P Haha! Nåja, roligt var det iallafall ;)

Hämtade ut tentan som vi hade den 15:e.
Blev riktigt arg när jag såg att jag var 1 poäng från Godkänt!
Eller ah, ett halvt hade ju räckt, då hade jag fått G.
Förstå, ett halvt poäng och jag hade klarat mig. Nu måste jag istället göra om hela tentan. Fy fan.
Hade nog inte blivit så frustrerad om jag hade fått ännu lägre poäng, men när man är ett halvt/ett poäng ifrån blir man ju inte speciellt glad. Hrm. Så jädra retfullt.
Men det finns ju inte så mycket att göra än att plugga och skriva omtenta och hoppas på det bästa.

Nu har jag tagit en dusch och ska inta sängen så fort jag har stängt av datorn.
Blir självklart lite Snabba Cash innan jag sluter ögonen för att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0