En Onsdagskväll.

Fuck.
Jag vill inte ha mer snö! Hur mycket ska det komma egentligen?!
Det har ju snöat till och från i stort sett hela dagen. baah, vad trött jag är på det nu!
GE MIG VÅR!

Idag har jag äntligen installerat skrivaren till min dator.
Vi har ju haft den ett bra tag nu men den har nästan alltid krånglat.
Förhoppningsvis så gör den inte det längre :)
Så idag har jag skrivit ut en hel del papper till skolan, skönt att kunna göra det hemma :)
Och att det är en fotoskrivare är ett stort plus i kanten ;)

Ikväll har jag suttit med uppgifterna till boken.
Har kommit en bra bit på vägen men har fortfarande en del kvar att göra.
Får se hur mycket mer jag orkar med ikväll..

Har precis mumsat i mig min andra mango för idag!
Mm.. så gott det är! :)

Ska bli så skönt att vara ledig imorgon.
Fast det känns som att jag har en hel del att göra ändå.
Ska ringa till doktorn imorgon, som ni kan förstå så har det inte blivit bra i knät än..
Så jag får se vad dom säger.
Tänkte eventuellt åka till skolan och fixa lite i bilden med, får se hur det blir med det.
Måste först och främst ringa lite samtal.

Nehe, det är väl dags att ta tag i det sista innan det är dags för sängen och Snabba Cash :)

Natti. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0