Friday evening

Usch, det är verkligen inte roligt att sitta och plugga en fredagskväll.
Finns så mycket annat man vill göra, mest av allt bara ta det lugnt och koppla bort skolan helt för en stund.
Det som gör allt lite jobbigare är att jag måste gå upp tidigt imorgon, fy bubblan.
Inte direkt vad jag är sugen på, det förstås, om det går bra på tentan så gör det ju absolut ingenting ;) haha!
Det värsta vore ju om jag skulle få mindre poäng på denna tentan än vad jag fick på den första.
Ne fy, hemska tanke!
Jag håller tummarna för att det går bra imorgon! Det måste det göra.
Punkt slut.

Nehe, det är väl bäst att plugga nu medan man har chansen!
Det är väl dags för sängen om en stund med, så jag inte är alltför trött imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0