Give me a break

Jag är verkligen helt slut. Och vad har jag gjort? Absolut ingenting.
Imorse när klockan ringde kändes det som att jag inte hade sovit någonting alls. Ögonlocken var tunga som bly.
Jag la mig i sängen igen, funderade på om jag skulle till skolan eller inte. Tvekade, men bestämde mig tillslut för att stanna hemma. Hade lite småångest men jag behövde verkligen vila.
När jag hade fått sova ytterligare några timmar bestämde jag mig för att gå upp. Men det tog verkligen emot, kände mig fortfarande hur trött som helst.
Jag har försökt att plugga men det går inte alls bra. Det här suger. Rejält.
Jag har fortfarande feber och känner mig inte alls utvilad. Känns som att jag skulle behöva sova ett helt dygn, minst!
Vila är det jag behöver mest nu, men det jag kan göra minst. Fucking shit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0