Guitar

Det är märkligt att man har så mycket annat att göra när man väl ska plugga.
Lustigt det där :P haha, nåja lite duktig får jag väl säga att jag har varit :)
Ska ta tag i plugget rejält nu i några timmar har jag bestämt mig för.
Det är väl lika bra att sätta igång direkt, ska bara njuta av en kopp kaffe först ;)
Sen jäävlar!

Mamma ringde mig förut och sa att hon sett en gitarr som inte är alltför dyr bland reklambladen.
En SVART dessutom, precis vad jag vill ha! :)
Kanske inte är världens bästa, men va fan, den duger nog till mig ;)
Jag är ju inget gitarrproffs direkt.
Så imorgon ska jag åka och köpa den.
Glad som attan är jag! wiho

Kommentarer
Postat av: Teddie Hamren

Synd att du är pepp för lördagen :( kan inte festa då för jag jobbar söndag

2010-02-25 @ 22:30:12
URL: http://teddiehamren.blogg.se/
Postat av: Teddie Hamren

Synd :(

2010-02-26 @ 09:43:03
URL: http://teddiehamren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0