Last check

Sådär. Nu känner jag att det får gå som det går imorgon.
Jag har iallafall försökt att plugga. Har inte blivit så himla mycket men så är det när man är sjuk.. 
Det bästa med denna tentan är att man inte behöver göra om hela om man inte klarar t.ex. dramat.
Då behöver man bara göra om den delen. Mycket skönt!
Så som sagt.. det får gå som det går. Jag hoppas iallafall att jag får godkänt på någon av delarna!

Efter tentan imorgon ska jag göra klart min bildmapp hade jag tänkt, och även göra hemtentan i musik vi har tills nästa vecka, så jag får det överstökat.
Sen är det bara att sätta sig och plugga igen, på omtentan jag har på lördag.
Jag hoppas verkligen att jag klarar den, så jag helt och hållet kan lämna den förra terminen!
Hade varit supernajs att slippa ha den hängandes över mig, så det som krävs är ett G på omtentan.
Sen är AU1 finito!

Nehe, en snabbdusch nu sen en sista koll på studierna innan sovdags!
Jag hoppas jag mår bättre imorgon, det skulle vara så himla skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0