Måndagsmys!

Då var måndagen avklarad!
Gött :)
Redovisningen idag gick bra :)
Höll inte riktigt koll på hur länge vår höll på men hon sa inget iallafall :P
På musiken fick vi en "underbar" läxa tills näst-nästa vecka, vi ska nämligen sjunga inför hela klassen.
Hrm, förstår inte riktigt hur hon hade tänkt sig där.
Jag kan inte sjunga, så är det bara.
Och no way att jag ställer mig och sjunger inför alla andra?
Okej om jag hade haft någorlunda sångröst men det har jag inte.
Jag skulle bara göra klassen en tjänst om jag slapp sjunga, så dom slipper höra min otroligt vackra sångröst, haha.
Ja, alltså man ska ju inte sjunga en hel låt. Men någon fras eller hur det nu var. Jag slutade lyssna när hon hade nämnt att vi skulle sjunga inför alla..
Det är kanske inte en "big deal" för vissa, men det är det för mig.
Nehe, jag får ta och prata med henne. Se om det finns någon chans i världen att få slippa det där.
Jag kan inte & jag vill inte. Så enkelt är det.

Inga positiva nyheter om mitt knä. Åh nej.
Fortfarande lika ont.
Skulle göra en övning idag på Dramat, jag skulle resa mig från en stol för att gå till en annan.
Det knakade till i mitt knä. Aj. Ont. Smärta!
Usch och fy, håller tummarna stenhårt för att värken är borta imorgon!
Hoppas, hoppas, hoppas.

Tände lite ljus förut, åt blåbärspaj med vaniljsås, drack kaffe och kollade på Familjen Annorlunda.
Det var såå mysigt :)

Ska alldeles strax göra mig iordning för att krypa ner i sängen och läsa Snabba Cash :)
Läste ca. 40 sidor igår, undra om det blir lika mycket ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0