No change!

Har haft en underbar helg i Oskarshamn :)
Nu är jag tillbaka i Kalmar igen och imorgon är det måndag och dags för nya tag!

Går heldag imorgon, från 08.15-15.30!
Det blir en tuff start på den nya veckan, men men. Bara att bita ihop och köra på.
Har Drama på förmiddagen, hela lektionen går väl åt till allas redovisningar.
Fyra olika grupper och alla ska vara ca 45 minuter långa, ja, vi ska ju inte bara stå och babbla hela tiden utan vi ska göra lite övningar och lekar under redovisningstiden.
Hoppas att det blir tillräckligt långt och att det blir bra :)

Mitt knä gör fortfarande ont. Ingen förändring alls.
Förbannade skit, vad kan det vara?
Jag ska låta det gå några dagar till och om det inte är bättre då så ringer jag doktorn.
Vilken tur jag har jämt..

Har saknat att läsa Snabba Cash i helgen.
Struntade i att ta med den till Oskarshamn. Snacka om att jag ångrade mig sen, haha :P
Men ikväll ska jag läsa. Mycket!
Ska bara ta en dusch och läsa igenom papprena inför redovisningen först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0