No time

Sådärja, skolan är avklarad för idag!
Och vet ni vad? JAG SLAPP SJUNGA! wiho.
Jag snackade med vår lärare innan jag skulle gå därifrån (jag gick tidigare idag eftersom jag hade en tid att passa) och frågade vad syftet med det hela var, om jag var tvungen att sjunga och om jag skulle få Underkänt om jag inte gjorde det.
Men hon förklarade att det var som ett erbjudande till oss, så att vi visste lite hur vi sjöng och så. Men man behövde inte sjunga om man absolut inte ville och man blir inte Underkänd bara för att man avstår från att sjunga. SKÖNT!
Så det var det.

Idag på Musiklektionen började jag må riktigt dåligt. Mådde jätteilla och kände mig yr i huvudet. Jag höll på att somna flera gånger men lyckades att hålla ögonen öppna.
När jag för en stund sen kom hem tog jag tempen och det visade sig att jag har feber.
Great, fy fan. I övermorgon är det tenta och jag har flera saker som ska vara klara nästa vecka.
Det är så typiskt att man ska bli sjuk när man har som mest att göra.
Och jag känner verkligen att jag skulle behöva sova en stund, börjar få huvudvärk och jag blir bara mer och mer trött. Känner fortfarande av yrsel i huvudet och smått illamående.
Men, jag kan inte sova, det går inte.
Det jag måste göra är att plugga.. som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0