Nyttigt.. vad är det?

Hade verkligen det jätteroligt igår!
En kanonkväll helt enkelt, trots den dumma stormen :)
Vi lagade mat, snackade, drack, lekte charader och annat skoj.
Vid halv 12 ungefär drog vi vidare in till staden och fortsatte kvällen på O'learys!
Superglad var jag som knappt hade ont i knät alls! wiho!
Det var inte så värst bra musik inne på O'learys men vi dansade ändå :)
Vid 2 var det dags att röra sig hemåt.
Tog sällskap med Jennie, sen gick jag själv sista biten.
Riktigt jobbigt var det, det blåste inte lika mycket men "stormen" som hade varit innan hade gjort så att det låg massvis med snö överallt typ.
Jag chansar på att det tog dubbelt så långt tid hem än vad det brukar, jag är inte säker. Men det kändes så iallafall, minst!

Idag mår jag bra, lite ont i kroppen bara :)
Trodde jag skulle ha ont i knät idag med tanke på igår men, nej, jag känner knappt någonting!
Greeaat!
Ikväll blir det lugnt. Ska till affären efter maten och handla lite onyttigt.
Sugen på en filmkväll. Det blir nog så. Mysigt :)

Den här helgen blir allt annat än nyttig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0