Plugg-onsdag!

Godkväll.
Dagen har i stort sett endast bestått av plugg.
Gick upp runt 9 idag och började direkt.
Men trots att jag har ägnat mycket tid åt plugg känns det som jag har hur mycket som helst kvar att plugga, böcker som måste läsas o.s.v.
Sen är det ju också bra om man får in massa nödvändig fakta i huvudet så man har chans att klara tentan, haha ;)
Well, jag ska göra mitt bästa.
Vill helst ha läst klart böckerna tills imornkväll, så jag slipper läsa dom i helgen när jag ska till Oskarshamn.
Inte för att jag tror att jag lyckas med det, men jag ska försöka så gott det går!
Även om dagen till största del har bestått av studier så har jag ändå hunnit med att besöka farmor och farfar och träna på min crosstrainer, 50 minuter fick det bli! :) Förbaskat skönt att bara kunna träna när man vill!

Nu ska jag återgå till pluggandet en liten stund innan det är dags för sängen!

Puss & godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0