Redan Onsdag!

Denna ständiga trötthet. Fy fan.
Jag vill inte gå runt och känna mig seg och trött mer.
Jag vill känna mig pigg!
Jag behöver energi, energi från solen.
Snön måste bort, kylan måste bort.
Jag vill ha vår, värme och sol. Åh, vad jag längtar tills dess..

Det är Onsdag idag, redan.
Det har gått sjukt fort och jag kan inte fatta att det är torsdag imorgon.
Helt crazy!

Idag var det föreläsning i Bild från 09.00-11.30.
Tyckte faktiskt den var intressant :)
Efter det var det dags för lunch för att sen påbörja grupparbetet.
Vi hann en bit idag, skönt det :)
Imorgon har vi självstudiedag, ska sitta med gruppen och bli klar med vårt arbete då :)

Ikväll ska jag träna, afrodans står på schemat! :)
Gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0