Seg.

Seg dag har det varit idag.
Jag struntade i att åka in och fixa i bilden.
Kände att jag ville bli klar med uppgifterna till boken.
Jätteroligt att jag då för en stund sen får reda på att inlämningen är uppskjutet till nästa vecka!
Då blir man lite smått irriterad, för då kunde jag ju åkt in till bilden.
Men men, ska iallafall försöka få klart det sista på uppgifterna ikväll och skicka in det i helgen någongång :) så är det fixat sen!

Jag ringde till vårdcentralen i förmiddags.
Berättade felet och frågade om det kunde vara en sträckning jag har fått.
Och det trodde väl hon också.
Hon sa iallafall åt mig att ta 2-3 stycken Ipren/Ibumetin om dagen och att jag skulle linda om knät.
Om det inte hade blivit bättre om några dagar skulle jag ringa tillbaka.
Jag håller tummarna stenhårt!

Nehe, nu ska jag ta mig en paus från pluggandet och dricka kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0