So damn cold

Sitter här och fryser, ögonen håller på att falla ihop och kroppen skriker efter vila och sömn.
Nej, mitt tillstånd har tyvärr inte förbättrats.
Tog mig en ibumetin förut och kände mig piggare ett tag, men när tabletten slutade verka mådde jag som innan igen. Fuck, fuck, fuck!
Jag har verkligen inte tid för det här. Varför just nu? När vi har så sjukt mycket i skolan.
Bah, paniken och stressen bara ökar.. Hur fasiken ska jag hinna med allt?!
Jag var väl medveten om att denna vecka skulle bli en "helvetesvecka" bestånde av plugg till max.
Men jag hade fan inte räknat med att bli sjuk, vilket gör allt så mycket jobbigare.
Nej, jag får sluta klaga nu, det gör ju det inte bättre ändå.
Håller istället tummarna för att jag mår bättre imorgon!

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska pallra mig till skolan imorgon eller inte.
Det bästa hade ju helt klart varit att stanna hemma, när jag nu mår som jag gör.
Men samtidigt är det bara frågan om 1 och en halvtimme i skolan.
Jag vill gå på lektionen, vi har gitarr då och vi ska gå igenom en sak till tentan som jag fortfarande inte har helt kläm på.. tror jag iallafall.
Jag får se hur jag känner mig imornbitti helt enkelt.

Ska alldeles strax krypa ner i sängen och få x-antal timmars välbehövlig sömn!

Natti. <3

Kommentarer
Postat av: Teddie

stackarn :( jag är också sjuk, visst suger de

2010-02-23 @ 12:44:44
URL: http://teddiehamren.blogg.se/
Postat av: Malin

ja jag såg det, inte roligt alls :( det är synd om oss!

2010-02-23 @ 13:01:32
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0