Storm!

Bah, det är ju typ riktig storm ute!
Usch, inte roligt alls =/

Idag hade vi Dans i skolan.
Jag var med den största delen av lektionen, och gjorde så gott jag kunde med tanke på knät :P
Men det gick bra :) Kul var det!
Satt i Bilden en stund efter lunch, fick väl inte alltför mycket gjort.
Behövde vår lärares hjälp, men hon var inte där idag så det sket sig.

Gjorde klart och skickade in uppgifterna till boken igår!
Fick dock lite ångest när jag hade lämnat in, men förhoppningsvis blir jag Godkänd!

Nu sitter jag här och funderar på vad fanken man ska ha på sig ikväll..
Ska nämligen på middag hemma hos Karin tillsammans med ett litet gäng från klassen :)
Sen blir det eventuellt en utgång, men det är inte bestämt än.
Känner lite panik, måste börja fixa iordning mig nu! Och kläderna är alltid det svåraste när man ska ut.
Men men, nått ska jag väl kunna hitta.
Vid 5 ska alla träffas vid maxi, där vi ska handla det som behövs till maten och sen blir det nog en sväng in på systemet också, var ett tag sen man var där nu, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0